برای ثبت دیدگاه ابتدا باید ثبت نام کنید
خرید بسته اشتراکی
سبد خرید
مشخصات محصول
تصویر محصول
7 دانلود
0 دیدگاه
۱۴۰۱/۰۸/۲۴
497 بازدید
بروشور مثل سخنگوی یک برند است. به همین دلیل ممکن است حساسیت مدیران دربارهی آن بیشتر از اقلام ارتباطی دیگر باشد. اهمیت شکل و شمایل، جنس و برش بروشور از این نظر زیاد است که در مهمترین نقاط تماس برند و مخاطبان برند عرضه میشود. این نقاط تماس، شامل مکان شرکت، نمایشگاهها و رویدادهاست. مشتریان، به محتوا و تصاویر بروشور مراجعه میکنند و دربارهی خرید و سفارش خدمات و محصولات برند تصمیم میگیرند. پس وسیلهای است که با دقت دیده میشود.
بروشور قرار است چه سایزی داشته باشد، چگونه تا بخورَد و چگونه باز شود؟ بروشور در فضاهای مختلف چگونه به نظر خواهد رسید؟
سؤالاتی مانند اینها، برای طراحان بروشور و مشتریان آنها مطرح است.
الگو برای طراحان مجموعه متنوعی از انواع بروشور با ابعاد و تاخوردگیهای گوناگون را فراهم آورده است. در این مجموعه، بازنمایی بروشور به هر دو صورت باز و بسته دیده میشود.
احتمالاً به موکاپهای فولدر زونکن و موکاپهای مجله و کاتالوگ نیز نیاز داشته باشید. میتوانید این موکاپها را هم از الگو تهیه کنید.
دیدگاه کاربران